آرشیو مرداد ماه 1401

معرفي انواع قطعات صنعتي

بلبرینگ شیارعمیق 6202

۳ بازديد

بلبرینگ های شیار عمیق با کد 6202 از انواع بلبرینگ هایی می باشند که در صنایع گوناگون کاربرد متفاوتی داشته و از جمله پرکاربردترین در برابر سایر بلبرینگ ها میباشند. از مشخصات فنی این بلبرینگ ها میتوان به قطر داخلی 15 میلیمتری ، قطر خارجی یا بیرونی 35 میلیمتری و ارتفاع 11 میلیمتری آن اشاره نمود.ضمنا وزن تقریبی این نوع بلبرینگ حدود 0.045 کیلوگرم میباشد. از ویژگی های مهم این بلبرینگ ها میتوان به سادگی در طراحی ، شیارهای عمیق یکپارچه ، توانایی و قدرت کارکرد در سرعت های بالا و دورهای بالا، محکم بودن در حین کارکرد و عدم نیاز به تعمیر و نگهداری پس از نصب و بکارگیری ،  همچنین تحمل بارهای شعاعی و محوری از هر دو طرف در سرعت های بالا اشاره نمود.
کلیه موارد یاد شده در کنار تنوع و سایز، موجبات گستره کاربرد این بلبرینگ ها را در اکثر صنایع سبک و سنگین نسبت به سایر انواع بلبرینگ ها فراهم نموده است.
اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ شیار عمیق عبارتند از : ساچمه ، قفسه ، رینگ داخلی و رینگ خارجی.
از خصوصیت های دیگر بلبرینگ های شیارعمیق اینکه این بلبرینگ ها اغلب بی صدا بوده و به هنگام چرخش هیچگونه صدایی از خود بروز نمیدهند، بسیار مقاوم بوده و دارای طول عمر مفید طولانی می باشند، قابلیت و توانایی تحمل بار بسیار زیادی را دارند، قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر بلبرینگ ها دارند.
بلبرینگ های شیار عمیق با کاسه نمد و بدون کاسه نمد و بسته به نوع استفاده طراحی و تولید می شوند. روانکار این نوع بلبرینگ گریس می باشد. بلبرینگ های شیار عمیق بستگی به طراحی و نوع استفاده، از شیارهای متنوعی برخوردارند. برخی از آنها دارای شیارهای عمیق تر جهت قرار گیری ساچمه های بیشتر می باشند .بلبرینگ های شیار عمیق در دو نوع تک ردیفه و دوردیفه طراحی و تولید میگردند. کاربرد بلبرینگ های شیارعمیق در ابزارهای روزمره ما زیاد بوده و در اکثر لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی ، ظرفشویی ، در صنایع خودروسازی در انواع خودروها و همچنین در صنایع غذایی و صنایع فولاد مورد استفاده قرار میگیرند . جنس قفسه های بلبرینگ های شیار عمیق اصولا از جنس برنج ، فولاد، فیبر یا در برخی مواقع از سرامیک میباشد. در خاتمه اینکه بلحاظ گستردگی در تولید انبوه چه از نظر انواع ، اندازه و سایز، از جمله بلبرینگ هایی هستند که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار میباشند.

انواع بلبرینگ(استعلام قیمت بلبرینگ کف گرد، یاتاقان صنعتی، خرید بلبرینگ) از شرکت تهران فرگام واردکننده و توزیع کننده انواع بلبرینگ در ایران)